今日話說去左M記食野ma!之後呀保母要換手帶喎~咁我同爸爸去買..順便幫佢買埋啦!咁見倒白色喎..跟住我同爸爸講不如幫anthony換埋啦!反正上次都無..佢又問我幾時有喎!返到學校,我地去埋廁所..見到anthony..我就話...'e..anthony喎"跟住o佢走埋黎..用中文講"仲乜叫到好似friend咁架?"無啦啦...又講英文..我話...講中文啦..之後佢竟然話我"你麻Q煩呀!..."
..佢咪又係繼續講中文~
之後爸爸比條手帶佢..話..
Anthony話比返$$爸爸啦!爸爸話唔駛...
我話..你就黎走啦ma..
佢誤會我既意思...佢話"我係離開Hk返taiwan..唔係走左唔返...你講到我好似去死咁"
我話︰我都無話你死..我話你可能唔返黎HK之ma..
佢話養返好個病就返黎~跟住唔做仲乜佢又話我麻Q煩
原來佢喉嚨敏感..喎!所以佢成日問人邊個住係元朗..睇邊個中醫好喎!
佢望住我...我話我住係粉嶺架喎!..佢又look大隻眼喎!
之後保母出聲..講話邊個醫生好..保母講完醫生個名
佢係喥講,講極都講唔倒...又話佢自己唔識寫...中文..
佢識寫普通話既字喎!
咪即係簡體字..我夠識寫洛
我同文文講話下次可以叫"hey安東尼!"
講左一陣..原來..夠中啦!要上堂...遲左2mins..
呀黃都未點名...就話我遲到..開始開玩笑地罵戰
之後我話︰個個老師都係計點名架啦!"
佢話︰我唔係喎!
爸爸佢地指住電腦個中話..都未夠..
呀黃又指住mmlc個中話"你睇?"
我又話"車!break你就計電腦個中﹐計準時就用mmlc個中!"
(因為mmlc個中係快幾分中架!)
~罵戰完畢~
放學既時候....呀Sir指住mmlc個中話"我地計呢個中呀!落堂啦!"

放學去左搵ACC呀sir..問佢拎佢個Timetable..哈!好似話有試卷啦喎~
不過呀Sir話..份野出得唔好..出個個人好似唔識ACC咁..佢又話Acc好少有MC..
跟住我話"咁點算?"
呀Sir話..有我係喥..怕咩?
.wah..呀Sir萬歲!~~
今日上堂無啦啦收到Eddie電話!
放學搭車..唔佑做乜又係喥諗好多野~~
dearest 爸爸︰
今日真係唔好意思啦!WPD煩你!Sorry

|