今日上左It..呀Sir..好攪野成日比人質疑佢既專業知識,哈哈!
Maths做Ass4..好快做完..係屋企做晒ma.. 上Wpd..一下唔小心Del晒D野 ..又要從頭做過!好彩趕倒..好快做完 又比呀黃串...堂堂串我..家陣我好好串咩... 原來呀黃係christian.. 唔怪得下下質住晒...!要小心D啦我...呵呵~
返到屋企..有個人...問野攪到我好"興" ..我講倒嗌晒喉嚨!
仲有12日...