今日呀B佢地黎左做maths project ar..激死啦!有人搭錯車...攪倒原本2點..之後3點先開始做到..仲未得佢要幫我地將所有數擺返落一個Sheet喥...最後差唔多4點先做倒,之後發覺data錯晒...要以極快速度入返73份data...好彩雯媽同呀B一路講一路打呀!呀爸B係喥做緊份專題介紹!仲有佢...唉....
係喥..幫手拎住份野咁lor..
照早已經有幾份未整晒...有人仲話send比我既時候,做晒..點知..check既時候.好多都未做...仲要話"我做唔切"好過份呀!無D交帶,
好快差唔多6點已經入晒啦!之後畫左D圖,都7點幾...佢地要返屋企食飯呀!唉..入完好攰呀!不個個都係啦!!
我今日真係好'興"lor...做功課從未試過!
照早溫左D英文,星期二Quiz ar..
食完飯又做左D英文既Presentation,星期四要pr啦!..唉....
之後睇陣電視!!
唏…
|