今日佢地又黎啦!..哈!... 都係畫埋圖,做埋個PowerPoint佢,再re-p一次... 食完飯之後,玩左陣,傾下計仔,再做埋個Conclud.. 就完成左啦!..開心呀...睇埋叮噹..佢地走啦~~~ 好慘呀!..保母..佢未做晒份TCS..我地係喥玩..佢係喥做埋份功課 佢地又係喥..跳舞...笑死.. 原來仲有6日返學咋..點解都咁多野做架??????? 呀B真係好似小朋友哈~ 又流鼻水呀!..苦....