朝早要上8點幾既WPD..原本唔駛..下晝先上架~ 但佢話佢要開會喎~所以我見倒呀Sir...第一時間同佢講.. 呀Sir..我好晏訓 終於過左英文Presentation la..簡真鬆一口氣呀!哈~ 睇返個平時分 .. 哈~~ok la.. 今日驚到我好肚痛..好似腸胃炎個隻咁~勁痛... 之後anthony又係喥問問題...激死呀! 隔左一陣...無事啦..唉..好驚又腸胃炎... 不過都Ok la...
acc靜返幾堂咋.....好唔捨得呀!~~~~ 何Sir真係好好人