有無攪錯丫~ 有人未做晒功課就format左部機 又唔識format喎~ 又亂咁黎... 最後D野乜都無... 全組仲等緊你D料做功課架ma.. 你可唔可以做之前諗下個後果架~ 好啦..呢家我地要做埋你個份啦..我地自己手頭上個喥乜都未攪 成日都係咁~~~ 份分工名單我實話實說架咋..唔好怪我! 終於3個人分好晒工啦...不過素娟未知呢件事~ 希望順利! 現在12點幾啦...好晏訓呀!