day off~
唉唉… 終於攪掂份TCS..做左幾個鍾…頭都暈埋 仲有中文...唉...仲有WPD..唉..又未做IT.. 仲乜鬼仲有一日都咁多野做架~~ 今日去上水買野比家姐,佢今日生日... 生日快樂…… 買完野之後見倒小吉,本身想打比佢..點知又見倒佢喎! 真係心靈相通啦!!...聽日又到呀TING生日啦~~
晚上,完成埋個中文啦....~good! 個WPD....佢地send埋D相比我就OK la..同upload ... 好勁,D時間編排得好好~~~~