今日出左沙田同呀ting食lunch...佢今日生日呀!
大個女啦....~~生日快樂~~
我同呀吉約左係火車站等丫!
早上整功課既野!..遲到左少少...原來佢都未到lor..
等左一陣…上火車啦~~~好耐無同佢傾計..
去到沙田..我地行左陣..見倒西田有個個POORPOOR公仔..
我同左佢影相丫!~~開心....
好快又一點啦...接壽星女食LUNCH..
見倒佢地好開心...敏儀..ting
之後去左"茶軒"食,WAH~呀ting佢又對佢個所謂既靚仔起啖~
我無理佢地..只係係喥笑~~~小吉似乎對個經理有意思喎~哈哈~~~
呀ting又講"如果個靚仔同我講"生日快樂"就好啦!"
估唔倒~食完之後,個經理叫呀TING..原來識得架!
小吉仲話佢今日生日丫,之後個經理同佢講生日快樂!!
個靚仔又同佢講"HAPPY BIRTHDAY"...wah~開心死呀TING lor..
Dream come ture...哈哈!...

|