豐盛每一天

2005 年 5 月 26 日  星期四   晴天


Last day~~ 分類: 未分類

今朝同保母食左最後的早餐!

昨日仲係喥同網頁搏鬥緊~~
今日又last day啦~~
真係快啦~~突然間好唔捨得lo..
中文都係present,WPD又present個網頁..
又要執執佢啦~~~~~WPD講野出洋相呀!~
 .."雞"我讀左"基"...wah...全部人喥笑~
之後逢有"雞粥"我都比佢地讀~~
EE~~~~~~~

臨走,我同呀黃同文文影相呀!~~good!...
文文同呀sir講"我要唔要整矮0的?"
呀Sir話...你駛唔駛呀~~我係矮左0的~
佢地又係喥笑~~

某人今日煩住胡東東,猛問flash~
胡東東真係慘啦!~~

我最唔捨得既老師係++排名有分先後++

何sir..acc..令我對ACC起了興趣,教書也很好,不過佢今年都走啦~好似話出ACC參考書,下年2-3月一定要去睇睇!

小黃..WPD..好好既一個老師,有耐性,玩得,..一個好既基督徒的榜樣~

Anthony..Eng..今年improve左我既ENG,令我有好大的進步!~

Miss Wong...PTH..同上,但係係PTH

Miss FAN...Maths.雖然.我不喜歡計數,但佢既教導,令我比以前留心左上數學堂,做多左好多既數學!

龜sir 56K...CHI..攪笑..雖然佢做野有如56K...但好比心機教~~

張sir..IT...好有爸爸FEEL..成日做我地個Keeper...IT都教得好好~~~

近日,我成為左staff room既常客呀!~~哈哈~~成日都問野...

多謝你地丫!~~雖然我對信義間學校唔係好有好感..但D老師真係好好丫"好唔捨得~
ANTHONY仲返左台灣啦..唔知佢會唔會返黎HK...恤3,西褲襯Blown Boot~~日日都一樣~~!
係走既時候,我仲回頭望左間學校!
再見了,黃金大校巴276P..唔可以再日日陪我返學啦~

但係1/6..可以上埋最後一堂既ACC...good....

無啦~呵呵!

快D有相睇就好啦~






訪客留言 (返回 joichi 的日誌)


michelle 於 2005-05-27 10:53 AM 發表:
我都好掛住同你地上堂既日子架 !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔~~我都係丫..一齊上堂好開心!~~~
好唔捨得你地~~
Posted at 2005-05-27 06:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



珊珊 於 2005-05-27 08:54 AM 發表:
好吾捨得ar><
我地冇得再1齊上堂la~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

傻B~我地唔一齊上堂,可以一齊出黎玩架ma!~~
Posted at 2005-05-27 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



文文 於 2005-05-27 12:46 AM 發表:
又一張大頭照 不過今次好好多 hehee  
 
你個最唔捨得老師排行榜都好詳盡喎 你之前話我寫anthony咁大段 你都有啦 <<個樣好似shan shan呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係吖~~~上次用海豚部電話丫ma..今次用我個個..都唔同!
緊係啦..無理由咁齋架ma..但我都唔係靜係寫anthony~~~
哈哈!..幾似喎!..奸鬼
Posted at 2005-05-27 06:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: *Oichi*
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
1228中學聚會
ohmy god!
update
過去
....
» 日誌分類
全部 (153)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 84
今日人氣: 39
累積人氣: 5726
» 站內搜索
RSS Feed