豐盛每一天

2005 年 5 月 27 日  星期五   晴天


OH~~~ 驚訝 分類: 未分類

今朝家姐係屯門喥速遞左個Tigger手偶同攝書架既野~~
原來Jodie送架~多謝 ..我好鍾意呀!~~~

起身...食完野極速地做埋IT功課佢丫..
做功課先發現無左單元7...仲要用呢本野做~~
之後打比michelle..未訓醒呀佢~~哎咃...唔好意思呀!
叫佢可唔可以scan send比我~~好野..唔該晒!!~~
繼續做埋佢~對住電腦打份功課..打打下..好頭暈丫~~~~
咁咪打下抖下lor..唔得....呢段日子對住電腦要唔駛用腦架!~
想死..一路對住電腦一路用腦~
好快做完email埋比呀SIr...good...之後仲要send埋個flash比小黃...

做好功課..執下D Notebook..plan埋timetable..
明天開始溫書啦~~希望可以Keep住啦~~~

tigger手偶丫!得唔得意呀?







訪客留言 (返回 joichi 的日誌)


鯉魚 於 2005-05-28 12:35 PM 發表:
嘩~果隻跳跳虎好得意呀!!!!
係呢個系列裡面我都好鍾意佢架!
因為佢好可愛!而且成日跳跳吓好有活力喔!(笑)
加埋傻傻既樣!woo~ so lovely!
 
點呀...最近好忙嗎??
我成日都覺得妳好忙呢...貴人事忙..
我成日都唔記得妳e+究竟讀緊咩..哈哈...唔好意思..
咁其實妳e+讀緊咩啫?!!點解可以咁忙既?
 
哎呀!!好想放假呀!!!!
好想呀!!好想呀!!!!好想可以暢快咁去狂歡幾日呀!!
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀!~~前排丫,因為要交功課!.
.呢家放STUDY WEEK lor..
考試啦!我以讀緊yijin lor...唔緊.要
你同呀Hong又點丫?
hehe...放lor..不過記得搵我丫!~~
Posted at 2005-05-28 11:13 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: *Oichi*
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
» 最新日誌
1228中學聚會
ohmy god!
update
過去
....
» 日誌分類
全部 (153)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 84
今日人氣: 44
累積人氣: 5731
» 站內搜索
RSS Feed