文爸B︰...咩咩咩?我真係好掛住你呀!~~~ 打電話好順手打左你個no,
原來我好耐都無睇過戲啦..無行過街...好耐無去大shopping啦~~ 仲有好重要..好耐無返祟拜..昨日既感思分享都無返...哎! 日日埋頭苦幹咁去做功課..返學~~~ 人都癲......下個24之後先再自由去做自己想做既野! 好快好快....唯有咁樣呃住自己先啦,, 唔係日子會好難過架!... --- 今日同呀崔拎左LCC既form.但唔知報唔報好丫!~ 一路行一路諗...攪倒唔記得禁lift..