今日易拎打電話黎叫我出去食lunch..
仲有小吉姐
個時想煮野食架啦!
不過...都係出左去..
都好無見佢地…
都無乜點變喎!
出去無啦啦落雨
我以為商場上面有人淋花
易拎打黎之前
....有個可惡人物打電話黎
問我midi係邊喥搵..>好彩佢無問MP3鈴聲係邊喥搵<唔係會問好耐!!
呵…咁岩易拎打電話黎
我話遲0的先打比佢
後尾..都無打
因為我知佢實打多次黎
果然不出我所料..唔夠10分鐘
佢又打黎…
答完佢我出門口lu..
我都知佢乜野事搵midi..之前又問XP0的野
因為佢過歌落部電話喥…
返到家,
又接到佢電話,
BINGO
佢竟然問我︰
聽日出完去可唔可以去我家喥過歌..
我話..睇下聽日出到幾多點先la..
佢仲想早上黎!佢真係諗得周到吖!~
唉…真係無事不登三宝殿
之前打黎...問我XP又煩倒我呀爸
以家又問midi..同電話..
我只係識用USB同紅外綫...過落自己個電話喥左喎~
最衰佢無紅外綫..唔係借個比佢算啦!
|