今日Manman生日呀!
希望佢開開心心
快0的搵如意郞君啦
一家人又聚埋一齊啦~
我地永遠一齊都要笑餐死..
我地只係同左manman慶祝了一晝呀
去左西九龍食日本野
竟然..壽星女霸位比我地食
唔好意思啦
有人又遲到啦!
好多人等左一陣..
有位啦...
食到好飽...^^
之後,我地由西九龍行去旺角
熱死
..
好彩帶左把...電風扇仔出街
hahaha又好快到左啦~
去影紙相.行左陣..
攰死!~~
聽倒佢地講返某人既野
唉…聽倒真係嚇我一跳
算啦~佢都係一時悶先會咁講者

happy b-day~
|