今日好大雨呀..無啦啦行雷... 約左Pinky..拎野 哈! 我地傾左陣~ 講下近況 又講下其他朋友既近況咁啦 自從你地出左黎做野之後 同離開左學校, 大家唔同左學校 約你地真係難啦 如果出黎玩可以一次過約晒, 見倒晒就好啦
*******************
好快...聽日又AL放榜啦 雖然..唔係我放榜 但我有好多朋友聽日都放榜 希望你地都有個好既result 同讀倒自己想讀個科啦! 為你地祈禱呀~~~