今朝9點幾有個朋友打電話
*個時我仲訓緊覺*
話佢收倒AL result
仲考得好好呀~
congratulations Helen!
**************
今日唔知仲乜見倒咁多人
見倒教會既KingKing
之後開始見倒中學朋友/同學
呀喵+男仔黎架+..同唔記得個男仔叫咩名
又見倒F.3己離開既男同學>唔記得名<
又係粉嶺中心喥見倒Kin Wai
+呢個成日都係屋企留下見倒架啦~+
唉..又唔見我可以見下呀龜=.=
之後又見倒f.3已離校既女仔> forget name again<
最後係見倒一個好唔想見既女仔+周X嫻+
點解可以見倒咁多人架????
●○●○●○●○●○●○●○●○●○
今日上教會搵soman黎..
問左好多野!
仲未知浸唔浸呀
..唉...
::::::::::::::::::::::::::::::弊:::::::::::::::::::::::::::::::::
個diary比某人發現左
打電話黎問話..........XQX
傾左陣..
竟然..心情無事......
不過其實..
佢打電話黎...
問我8月頭去唔去佢教會個camp..
不過我7月尾都可能去短宣啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sorry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|