其實今次真係唔係好想去架! 我已經有好多的理由推辭.. 但我都係輸左~>< 熱死啦.. 去搭大6地鐵 仲要買飛...0的飛係好似籌碼咁既物體 點解開左咁耐.仲未可以同Hk 配合 用8達通架??大6 速度慢到死.. 都唔知有無做野架! 我好耐都未試過排成約10mins既隊去買飛 個大堂熱死>< 0的人行路又慢..唔知係咪我行得快 好在我又有帶風扇 唔係熱死街頭 不過好想去"世界之窗"就真的~ 返正呀Ba都比我自己同朋友返 凡是都有第一次~ha~~~