| joichi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2005 年 7 月 11 日 星期一  |
| ^^ |
分類: 未分類 |
今日約左舊同學出來聚聚呀!
我地多數都係旺角呢0的旺地喥見面的~
其實我地去左唱K
今次amy都黎呀!~~
佢真係好鍾意唱歌喎
其實有0的歌....都回憶左好多中學往事
++咩歌...唔好講啦++

Amy雖然以前都係得一年同佢一班..
但我地今日好多野傾
乜都傾..
呀牛...無join我地唱K
但佢都出左黎...join我地
影貼紙相,佢好似買水草喎->肯定比0的魚仔啦~
同幫牛妹買袋wor..
唔知牛妹喜唔喜歡呢?嘰嘰~
之後..呀牛..自己一行
我地幾個要返屋企先~~~
上左火車..我地又傾傾傾
傾返以前中學0的野..好開心
今日經過trendy land
見倒tigger雨傘...掛左係門口
好靚呀><"

之前收到間野既catalog
都見倒..好貴呀~~
雖然有9折卡..都係開倉or減價先買lor..
|
|
|
|