今日又過了家姐中心
我去到...原來佢係喥開會
咁咪係第一城行左陣囉夠鍾過返去
返到去...仲未有野做...喎
咪係佢中心個圖書閣喥隋手攞本書睇
亦舒既書都Ok 好睇喎~
之後坐左陣..家姐叫我幫手借還書..同租電腦個0的喎
>原本係設計Poster架嘛..但佢又個活動未批...做唔倒住喎<
不過算啦..好過白行一趟ma..
坐左幾個鍾...跟0的姐姐學下野.
我坐左係staff room門口.個個出黎問我仲咩坐係喥>,<
見倒0的小朋友..好得意..
有時覺得佢地好得意...但有時覺得好8厭..
好似我今日唔小心撞倒個小朋友...應該是小學個0的..
就用粗口..問話邊X個撞我呀!...不過我無理佢啦..
但佢地個個都有一顆心...是"純真的心"
好快又到6點...要走lu...
星期五可以去小記者training啦~好野...以為家姐唔記得有我份
要過恆安上..不過之後都會過中心...
希望個日有得設計個poster啦

之後過左姑媽家食飯

=======================================
尋日係中一派位
呀牛個表妹原來都係今屆..
一開icq呀牛就話比我知..佢表妹既派位結果
唉..不過派左去大埔一間唔係咁好既學校
之後佢又要去樸學校...希望可以返粉嶺既學校
希望佢都可以派返去粉官啦
雖然都唔係好...但近0的唔駛咁遠又讀0的差既學校ma
不過...好難講既...識朋友...間間都有好有唔好..
睇下自己點識架者
學生一年比一年慘..今年每班更少收2個.
起碼收少10幾人...wah..點爭?
Al放榜有得參與
中一派位又有得參與
哈~CE...實有啦....
好似呀ting.Amy.佢地...
真係關乎佢地升唔升倒中7架!
|