format了機
=口=..裝返了msn...竟然乜人都無晒呀!~
太過份了~
大家有興趣add返我啦~
跟朋友分享了一件代禱事項
感覺很開心
也許她是我的小學好朋友
大家也是基督徒~
到朋友板寫了很多東西
很舒服~
也許差唔多全部都是christian吧!
哪裡什麼人都有
最重要是沒有階級之分
縱使有人叻.也不會高高在上
其他人也不會...將他們抬舉
大家也很好...感覺很舒服~
....我可以跟他們分享我的經歷
最重要的是....支持與鼓勵!
=========================================
我明白我不懂積極
才有很多機會白白溜走~
有很多人...覺得我會是一個一無事處的人
其實大家也很難發覺我有什麼事是做得成!
我只不過是不喜歡表現出來
因我知道什麼是樹大招風~
所以就算..我識個樣野都唔會講
只會真係無人做..我先會..講出來
但總是會換來一句..."仲乜唔早0的出聲"..哈
又或者...2-3人既工作..
我才會啦啦聲..接份JOB黎做~
一切順其自然啦!
至重要我不覺得我自己是一個廢人!
○希望睇完呢篇野你們又會對我認識深左啦!!●
|