豐盛每一天

2005 年 7 月 18 日  星期一   晴天


什麼也沒有了+了解 分類: 未分類

format了機

=口=..裝返了msn...竟然乜人都無晒呀!~

太過份了~

大家有興趣add返我啦~

跟朋友分享了一件代禱事項

感覺很開心

也許她是我的小學好朋友

大家也是基督徒~

 

到朋友板寫了很多東西

很舒服~

也許差唔多全部都是christian吧!

哪裡什麼人都有

最重要是沒有階級之分

縱使有人叻.也不會高高在上

其他人也不會...將他們抬舉

大家也很好...感覺很舒服~

....我可以跟他們分享我的經歷

最重要的是....支持與鼓勵!

=========================================

我明白我不懂積極

才有很多機會白白溜走~

有很多人...覺得我會是一個一無事處的人

其實大家也很難發覺我有什麼事是做得成!

我只不過是不喜歡表現出來

因我知道什麼是樹大招風~

所以就算..我識個樣野都唔會講

只會真係無人做..我先會..講出來

但總是會換來一句..."仲乜唔早0的出聲"..哈

又或者...2-3人既工作..

我才會啦啦聲..接份JOB黎做~

一切順其自然啦!

至重要我不覺得我自己是一個廢人!

○希望睇完呢篇野你們又會對我認識深左啦!!●






訪客留言 (返回 joichi 的日誌)


鯉魚 於 2005-07-20 11:48 PM 發表:
哈哈...明明留左好多言..
不過一下子就冇哂..因為佢話唔可以多過300字喎..
咁就冇哂喇!打左好耐呢..有點難過 T︹T(嗚)
 
我好多野想講架..不過e+要我再打返出黎就難左少少。
因為全都係果刻發自內心的說話..
但不要緊!可以的話多點上亞康到繼續傾丫!哈哈~
那裡好歡迎妳呢^^
 
 
對呀!我已問過亞康了。
他提議晚上9時後打火鍋啵!因為9時候會平點..
而且他也想多叫一個弟兄和我們一起吃,會抵一點..
哈哈~都不知他為什麼這麼想...
那麼妳覺得怎樣??再聯絡ok? 
 
妳intervrew成點呀??
 
bless you~*
 
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要啦~可能它覺得你有好多野都唔應該係喥講呀 !哈哈
好呀~我會多0的上去架啦~^^
無問題~係邊喥 ????
平...0的...學生仔呀嗎~等你地呀!!
無所謂呀...識左多0的朋友仔呀ma~~
但佢點解會叫呢????
 
我23先..in..............
 
Posted at 2005-07-21 06:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



超哥哥 於 2005-07-19 12:58 AM 發表:
^^.....很開心睇到你那篇用心良苦的自白呢﹗﹗
希望日後能聽到你更多的分享,更深的了解﹗
願你....多一點勇氣....多一份自信....繼續努力....
god bless you.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝..
我會繼續努力架啦~
Posted at 2005-07-19 05:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: *Oichi*
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
» 最新日誌
1228中學聚會
ohmy god!
update
過去
....
» 日誌分類
全部 (153)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 84
今日人氣: 5
累積人氣: 5579
» 站內搜索
RSS Feed