今日過了Vtc in hotel...
好順利..傾了很多東西
問了幾條....很生活的問題
總之是一些很簡單的問題~大家亦估唔倒的~
就開始講....個course....既野~
佢仲想叫我....去...4個月既course..
如果...報呢個即收喎~
不過無報呀~
好開心,感恩~
簡直出乎我意料之外~
事前還很擔心>"<會唔會問一0的應該會問的問題
Eg..點解你會揀呢個course....
但無問~~~我仲prepare好晒~
雖然未收,...但應該有機會的~
但我都係仲等緊成績報ive~..快0的啦~
******************************************
其實有好多事想分享架~
不過我要慢慢......地回憶返先~
所以分享了感恩的事先啦..呵呵呵~
|