今日收倒VTC既信
收左啦~~好開心^^
至少唔駛擔心下一年先!
不過我都係想讀IVE
仲要等派成績~
我去左睇醫生
飲左幾日感冒茶
都係唔掂~
真係要睇
今次要比$
無左醫療..過左18..
要到下年讀書先有
好慘~又要食藥*_*
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
今日打打下個電腦..無啦啦...scan左0的病毒出
好多都係C機~我老豆話我個D機肯定.走晒過去啦
=無聲出=...點知家姐個hard Disk都有問題
唉~2個都要format晒~
嚇死~我呢個死電腦白痴緊係搵老豆出馬
..........最後都係要format個..
自己之前都format左~點知攪成咁!!!!
都係要老豆攪>"<
希望無事啦~

|