今日又去上堂啦~
出去影相,帶埋弱能人士
佢地真係帶黎好多的歡樂
不過今日出去我勁"low."
話說我今日著左無"爭"的拖鞋出去
點知...唔小心一踢踢左隻鞋出黎
諗住無人見倒...
死人eddy話有人"甩拖"呀~
勁無奈,個時又好似落緊雨..
之後啦啦臨搵返同著返對拖~
班野係喥好大聲笑

行行下,勁大雨呀!~
推住輪椅,有遮都溼晒
好驚我又借0的E病多次
..希望無事..
返到中心..幫佢地吹返乾條褲~
其實都好難乾架啦..
竟然有機會服侍佢地..真係好難得!
我0的鼻水係咁流,我又不斷索返上去
勁辛苦!
好快又完左啦!~咁又..........

之後同組員去睇話劇,
其實我好喜歡話劇,
但我食左藥..
勁大倦意!..
就不時都發緊夢,
如果唔係我一好專心咁去睇!!
|