今日主日祟拜係"感恩分享"
聽了很多既見証,分享
我也有分享
原本沒有打算講架~
不過去完洗手間
潘仔無啦啦叫我個名
我成為了最後一個既分享
感恩的事其實有很多
因為沒有事前準備
腦空空的上台..
幸好最近發生的事還在腦海浮來浮去
我分享了"暑期聖經班"和"VTC"
幸好,我沒有悶親佢地~
其實我都唔係好記得自己講緊咩
但分享之後都好開心!!
因為可以分享神的恩典!!
感謝主,可以讓很多弟兄姊妹都經歷神的恩典!

哈~竟然係鯉魚日記喥
見倒自己的名字~
榮幸!!
我會update下我既代禱事項!
我打上呀康板喥架啦~
鯉魚由小學至現在己認識了10多年啦
不經不覺大家已長大成人了!
時間過得真係快~
偶然在街上再重遇她,彼此問候
感覺截然不同,與小學既時候已經大大不同了!+這是當然啦+
雖然大家不再是同一間教會
但大家仍然走在耶穌基督的道路上,
彼此代禱~很開心!
希望呢種關係可以keep落去啦~
|