| joichi : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱 [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] |
2005 年 9 月 10 日 星期六  |
| >.< |
分類: 未分類 |
有時.........
唔睇好過睇
唔提好過提
唔做好過做
唔講好過講
世事難料
|
|
|
牛牛 於 2005-09-12 11:53 PM 發表:
我岩岩睇左~知你講咩喇....
嗯嗯...><"
睇落...又同寬寬好似唔係好同啵~
只係要d似....如果似晒~???我會屎~頂唔順嘔血tim ar!
|
網主回覆
哈~世上無一個係一模一樣的人呀! Posted at 2005-09-14 03:11 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
|