今日開學啦
早上約左牛牛一齊返學,有種中學時代的感覺!
小學同學,中學同學,現在還可以做IVE的同學仔!
到了學校..都不是很熟路..
去左睇分班..竟然嚇了一跳!!!!!!!!!
2班夾埋10個女仔也沒有..第一次呀~
我個班只有..3個女仔..包括我在內..有一個今日無返tim..
再收到timetable..唔知想點咁
又不能跟牛牛..一齊返學><
已經認識了..班中其餘6位女同學..
但有好多個都唔同班
一齊上堂的日子.又不知有幾多!!!!!!!!!!!!
唔知夾唔夾得黎..
很多的擔心...
點解要咁多男仔..成五十幾六十個男仔
都唔知止唔止咁少.
又一次的考驗..
|