開左2天學,上左2日堂
跟同學相處都幾好啦..
呢幾日都係上電腦既野多~
今日上左堂...關鍵技能
好麻煩呀...又要參加3個活動
我原來真係一個路痴
係學校..成日行錯路
想去火炭出口,行左禾輋出口
去舊翼4樓..去左新翼4樓..
如果無同學帶住..我肯定成日迷路
**情不自禁,不受控制**
唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!