今日是教會的浸禮~
去左沙浸!!
我地組竟然得我,英華.人丁單薄~
我都慣了獨行俠了..^^
其實自己都有上堂的
但係....有D野想極都想唔通該怎麼辦~
唉.所以無apply到今年浸禮
跟其他組一齊坐.
去到,都見倒幾個紅磡既弟兄姊妹..呀聰同達叔
之後坐左陣都開始啦..
今年有嬰孩奉獻禮..
D BB好得意呀..好Cute...又在發癲ing!!
有幾個轉會..
哈哈~~今年得4個人浸..所以都好快搞掂
呀Sam又係台喥......
之後又見倒景豪佢地~
原來yingying,莎莎同文敏都電左頭髮~唔怪得唔認得
影相既時候~有個個BB騎左去我膊頭喥..好得意呀..嘰嘰

完左..跟KIT同KC去左食Din..
訴左好多野..積埋積埋,難得找到明白自己的人..
好少分享呢D比自己人聽
..
之後行左陣..都返家啦!
|