今日只係返左堂ACC
同monuqie佢地睇下有咩Sport Club參加~
之後去到火車站...竟然.........
搵唔倒個銀包..心諗..唔係又要破財ma
又以為留左係canteen..原來係袋喥..不過係攝左係第二喥~
勁失云~
點知..都係要破財~~~
訓覺既時候...整爛左副眼鏡!!!!!><作死
呢家睇野勁唔舒服!!!!唉~~
配..都要過幾日先拎倒啦..
要變就要變
幾多年都好..
一下子就可以無晒!