30度去BBQ
咪就係熱死左lor..
去到..其實至在玩下..
又好耐無BBQ..
但無乜點食野!
今次有好多人呀..~
有D都係第一次識..不過佢地都好好呀
很便宜的一次..每人只需$23
但可惜..天氣令本小姐沒有胃口!

之後與文文共渡..中秋...
去左沙田食飯..
本身以為晏晝都無乜點食野..去到冷氣應該會有點胃口
怛可惜..又唔係食左好多野..飽都發瘋
看來我己熱到飽左~
文文叫我食埋..先至..食埋D野落肚
但都係食唔晒...辛苦了文文!!!!!!!!
原本有4個,後來變三個,最後得2個~
唯有..下次再約過啦..不過有點失望

d相將會放上網架啦~
|