我今日比人話
話說..我今日上點半放3點半...
我同牛講錯自己放4點半..牛牛3:幾打黎問我..你係邊
我話..走左啦喎..佢話我..衰婆呀放咁早
佢又問我..係唔係個個星期都係呀?..
我:唔係..下星期off wor..
佢又整句"死婆呀個日off.."
前幾日..同紫華..一齊走..
佢見倒個同學..個同學又問佢..你放學啦..+我地個日放..12:30+
紫華答係啦..佢同學話..."你白痴架"
我同紫華講"你返學?...低B架"
返晏放早叫衰婆
個日dayoff叫死婆
返早放早叫白痴
晏晝返學叫低B
早返晏放叫發癲
唉...什麼理論?

今日返晏放早
只係上一堂呀..BA/ACC
呀SIR.講書..
有時..真係想知道佢知唔知自己講緊乜架
唉...睇黎我要睇返上年毅既notes
靠佢個D都死得~
又轉timetable..
放左之後...去搵Locker..點知
唔知係唔係自己抄錯...搵唔倒呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|