豐盛每一天

2005 年 9 月 23 日  星期五   陰天


什麼理論? 分類: 未分類

我今日比人話

話說..我今日上點半放3點半...

我同牛講錯自己放4點半..牛牛3:幾打黎問我..你係邊

我話..走左啦喎..佢話我..衰婆呀放咁早

佢又問我..係唔係個個星期都係呀?..

我:唔係..下星期off wor..

佢又整句"死婆呀個日off.."

 

前幾日..同紫華..一齊走..

佢見倒個同學..個同學又問佢..你放學啦..+我地個日放..12:30+

紫華答係啦..佢同學話..."你白痴架"

我同紫華講"你返學?...低B架"

 

返晏放早叫衰婆
個日dayoff叫死婆
返早放早叫白痴
晏晝返學叫低B
早返晏放叫發癲

唉...什麼理論?

 

 

今日返晏放早

只係上一堂呀..BA/ACC

呀SIR.講書..

有時..真係想知道佢知唔知自己講緊乜架

唉...睇黎我要睇返上年毅既notes

靠佢個D都死得~

又轉timetable..

放左之後...去搵Locker..點知

唔知係唔係自己抄錯...搵唔倒呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






訪客留言 (返回 joichi 的日誌)


珊珊 於 2005-09-25 12:44 AM 發表:
哈哈..我好耐冇黎la∼
我近排電腦壤左ar...
去去吓得番你同文文..點解!?!?
我好耐冇見你la...要得閒約番大家la!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦哦~
你都好耐無打日記啦~~
哈哈~因為michelle唔得閒
保母又唔得...咪得返我同文文囉~
好慘呀~~hehe~
係...你點呀...
好呀~~~你睇下你地幾時再得閒約出黎呀!!
 
期待,.,,
Posted at 2005-09-25 04:07 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: *Oichi*
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
1228中學聚會
ohmy god!
update
過去
....
» 日誌分類
全部 (153)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 84
今日人氣: 8
累積人氣: 5544
» 站內搜索
RSS Feed