豐盛每一天

2005 年 9 月 26 日  星期一   雨天


分類: 未分類

今日返晏...上英文堂

開始玩games..哈哈..好好笑..
個games係用一個ADJ+Eng Name/Nickname~以馬拉松方式..玩
我真係唔係好聽倒佢講咩..!!好彩係try....到正式都無輪倒我呀!

之後開始上堂啦..估唔倒紫華...係比miss抽中既第一個...
然後...再叫第二個.....tommy..之後..比另外個男仔...叫左我個名..
人總係受人影響呀..點知真係叫我...無奈..
到我再叫既時候..其實我真係唔係好記得班男仔既名..
另外個女仔又無返...咁我咪叫男班長oscar lor..
點知佢無啦啦..話"你最記得我啦"..

聽倒. .完全極度唔知想點呀~大家都會估倒..其他同學會有咩反應啦~
唔駛再描述..我要努力D識其他的男仔..
做Discuss既時候..同後面個2個男仔一 齊做..
下次可以叫佢地,...哈哈!!!!!!!!!!!
唉..未見過D男仔咁大反應...
呀恩又無返喎!!!!

坐我前面個個男仔.原來住粉嶺...又係讀馬錦明架..

上FD...今堂齋talk..悶死呀!!!!!!!

放學同monique去左書店..搵programma既書..見倒英文個本..又要買..

唉...又貴喎~~

去到火車站見倒raymond..竟然見倒佢~~
原來佢今晚上門訓..去到粉嶺又見倒呀超
好似岩岩訓醒..唔知想去邊咁!哈哈..佢個樣好搞笑!!!!!!!!!!


 






訪客留言 (返回 joichi 的日誌)


超哥哥 於 2005-09-29 01:51 AM 發表:
不是嘛....咁都搞笑?!....咁得閒要見多d啦.....haha^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

不用啦...
Posted at 2005-09-29 10:52 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



珊珊 於 2005-09-26 11:54 PM 發表:
hello!!家姐..好耐冇咁叫過你la~
你e家d返學時間係點架...
有冇邊日係吾洗返架!!?
 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

點呀~呀妹...哈哈~
返學都係咁啦~
你又點呀!!!
應該星期五off啦~^^
你呢?
Posted at 2005-09-27 08:32 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]







暱稱: *Oichi*
性別: 女
國家: 香港
MORE...  
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
» 最新日誌
1228中學聚會
ohmy god!
update
過去
....
» 日誌分類
全部 (153)
» 訪客留言
最近三個月尚無任何留言
» 最近訪客
最近沒有訪客
» 每月文章
» 日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
» 我的好友
尚無任何好友
» 我的連結
尚無任何連結
» 日誌統計
文章總數: 153
留言總數: 84
今日人氣: 7
累積人氣: 5543
» 站內搜索
RSS Feed