今日返晏...上英文堂
開始玩games..哈哈..好好笑..
個games係用一個ADJ+Eng Name/Nickname~以馬拉松方式..玩
我真係唔係好聽倒佢講咩..!!好彩係try....到正式都無輪倒我呀!
之後開始上堂啦..估唔倒紫華...係比miss抽中既第一個...
然後...再叫第二個.....tommy..之後..比另外個男仔...叫左我個名..
人總係受人影響呀..點知真係叫我...無奈..
到我再叫既時候..其實我真係唔係好記得班男仔既名..
另外個女仔又無返...咁我咪叫男班長oscar lor..
點知佢無啦啦..話"你最記得我啦"..
聽倒.
.完全極度唔知想點呀~大家都會估倒..其他同學會有咩反應啦~
唔駛再描述..我要努力D識其他的男仔..
做Discuss既時候..同後面個2個男仔一 齊做..
下次可以叫佢地,...哈哈!!!!!!!!!!!
唉..未見過D男仔咁大反應...
呀恩又無返喎!!!!
坐我前面個個男仔.原來住粉嶺...又係讀馬錦明架..
上FD...今堂齋talk..悶死呀!!!!!!!
放學同monique去左書店..搵programma既書..見倒英文個本..又要買..
唉...又貴喎~~
去到火車站見倒raymond..竟然見倒佢~~
原來佢今晚上門訓..去到粉嶺又見倒呀超
好似岩岩訓醒..唔知想去邊咁!哈哈..佢個樣好搞笑!!!!!!!!!!
|