今日上programma..又難又煩...
不過好瘀啦..話說我搵隔黎個男同學幫我啦..
之後..個programma無啦啦lock左..我又唔知發生咩事
我同佢講..個progamma lock左,唔知仲乜打唔倒字喎!..比佢睇下啦..
佢指住.."個programma run緊..緊係打唔倒字啦"
..
即刻"o晒"...>0<
唉..勁無奈...紫華呀恩..又係喥笑我!
不過programma真係要溫下書先得啦!
之後隔3個鍾再上Acc...想死吧!!!!!!!
自己睇notes都得啦..!!
放學...今日各自各走呀
行行下..有人叫我喎..
原來我個班既2個男仔..edwin & Boy.
個時我先呀Boy係我個班..我真係唔認得佢
仲問我記得班邊個男仔..數埋都唔夠10個..

原來佢地都係搭lo wu方向個邊..
呀Boy又係住係粉嶺..估唔倒..又係華明..
仲未訂書tim..!
|