jojo413
暱稱: 大眼碌~~
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Happy Day*
唔知講乜好...
勁唔開心..
金日有D開心**
WIF屎霸既一天*
文章分類
全部 (145)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 145
留言總數: 193
今日人氣: 13
累積人氣: 2664
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 10 月 20 日  星期五   晴天


金日都ok啦..! 驚訝 分類: 未分類

金朝遲左好多..可能係因為尋日掛住同某人傾計...

夜左訓喇...6點45先彈起身...!7點出到門口....

番學校個時..我個肚勁痛...痛到喊左出黎...真係未試過咁痛..!

英文,,,,有D唔開心..廢鬼事講喇=/''\=''''8點35楊楊突然番左黎...

心情勁好囉...= ='''狂係張紙到寫野寫野...我同楊楊見到某樣野...都覺得好無奈- -

中文,,,,,,,Miss lau知我地食糖...但係冇罵..佢俾我地食wo...!真好人唷..>3<'''''

地理,,,,好開心呀..!狂係到玩玩玩...星爺諗住''cake''跌我..因為我估到佢會咁做...

之後佢諗伸隻腳出黎個陣時...我即刻望住左...and than...個個係到笑...!!

搶星爺書包...佢又攞我d野...狂係個班房到跑黎跑去囉...= ='''我同呀貞又再次塭到喊書..!

英文...test..哈哈...冇溫過都合格啵!!!...真係覺得呀sir好煩wO=~=''''

唔講咁多喇...放學同德智傾計...佢話我知升班個時..MISS SO寫左一張紙...係寫D曳人既名..

德智話又我嫁...歐陽都有...miss 蘇...好cheap精....!同德智傾計d時間好快過....~

好彩德智都覺得我同歐陽都乖je....卡卡...>3<''''

..呀T..呀均..歐陽走..同歐陽去左m記食野...見到個肥婆好黑人憎..佢d fd都係到話佢..

佢狂係到痴住哂d男仔..好煩囉..!嘈住哂...搭85k...又''唉''左落歐陽到....!!好正..

聽到一樣野...令我好唔開心...希望你唔會咁做..!如果你咁做..我想知個原因

貞貞係好臭既...[[甩毛臭菇]] 






訪客留言 (返回 jojo413 的日誌)


CHING! 於 2006-10-20 08:51 PM 發表:
開心到想打你
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ysys!!..
Come on Baby
Posted at 2006-10-20 08:53 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]