金日冇咩心情...又唔係開心又唔係唔開心-/\/\-''''
I.S,,派卷..好開心牙..合格..得2個唔合格..!!
中史,,好低分...狂俾夏SIR怒啤..唔係好敢望佢..!!
歷史,,又係唔合格..xDDDD'''狂俾個牙sir牙sir串..(佢真係每一堂都要走過黎串我)..
中文,,合格...成堂冇咩講野...mIss lau以為我唔開心...但唔知係咪唔舒服...!!*\/*
英文,,合格牙...成堂係到諗野...算喇..唔好諗咁多仲好...>U<''''
pE.....好悶..打排球嚕..>3<''隻手紅鬼哂...勁痛嚕...[[運動白痴]]牙..!!!
放學..同T同埋均去左M記...傾傾下令仔....之後出面有2個好高既男仔...我咪問均..''呢D係咪令仔先''?
均一見到狂係到笑..我同t都係..因為....個男仔好似MONKEY..!!
牙T陪我等車..傾左OKAY多野丫..!!
|