金日都幾開心丫..!!xDDD''
英文--->賴siR又係到狂罵人..講真..有D煩..''老公遲左到唷...=PPP
Math--->唔做功課..要罰企嚕..=33=''! 狂同林婉T係到玩..
狂係到笑..[[以笑遮概我的不開心..]]...((唉唉唉=PPP)..
I.S--->2堂係到呆呆地-_-''sDD信息..''wIF老公..=D佢地話我個樣好似唔開心咁..''
我冇野掛..''應該冇既..xDD''諗緊野姐..我都唔知諗緊咩架..'' 卡卡>333<''
公民教育--->狂係到食野...-00-'''我成日以為佢走黎話我食野...點知..!?
佢問我野..''佢真係好鬼煩呀*鍾璋好勇...+好串.....'''x =''=''''
同貞貞狂傾計嚕...貞個樣好想訓覺咁既死樣丫..!!@@哇卡卡...
音樂--->派考試卷..69/100分..應該都唔係好唔係太低分掛...幾開心既..
之後,,見到伍耿偉轉左電話..係到睇下咁嚕...Okay既..我係到打俾阿俊..
之後佢係到聽電話...傾左一陣..佢去左toilat..企左係音樂室門口....
我就話去厠所出左去搵佢...一出到去..佢岩岩係厠所出黎..2個一齊彈起左..''哈..
之後..傾左一陣計咁嚕...xDDD'''番左去再打俾佢..冬菇徵都又打俾阿俊..但唔知佢係邊個..
LunEr..成功搶左某人的電話 ..佢仲跟埋你...係到玩呀玩..仲一齊番學校嚕...=333=''''
中文--->嘩...勁想嘔囉唔該..xDD''狂係到放電嚕...D肥人...''
同均均同董董談天中....好耐都冇同均均傾計..^^日日都係咁就好喇...=\/='''''
唔講咁多嚕...''七點先番到屋企...星期三應該同呀T..一齊去海皮**** [[想你 但愛著你還愛著你]]
但放棄理論因不想逼你
[[我很想嬲你 但是太自覺怕變小器]]
舊日我或太盡力遊戲
[[明白你 也就原諒你*]]
|