金日2點起身..''幾[豬]..''哈哈..
之後換衫..我呀媽係到煩住哂..又叫我做呢樣做個樣..
遲左到..卡卡..>3<'''上去搵佢地..董董落左黎接我嚕..
借完BOOk去左貞到食糖水嚕..''巧巧味..食左豆腐花,,刨冰..=U=''
正到丫..再番屋企...好期待12月31唷..~
希望董董可以去喇喇喇..=))))...
個日一定好開心姐姐姐..=]]]]]]