打日記喇*開心嗎..????
同董董去街喇又..去左City SupER*食SU C*...勁好味..
搭車去潮特..陪NAT買野..=3=(董媽媽話唔話得俾人知BO..)
買完就去旺中,,諗住影貼紙相..但好似ST令d..番左ST影..影左2部唷~..
Very 令爆鏡的::::一陣Post 4張喇*...之後番屋企..
P.S--->其間狂同佢笑笑笑..成個白痴咁架佢***** 大家小心唷
最愛的Strawbeey牙..卡卡卡...