..金日勁開心..但一開始就唔開心..*
他說要給他時間=3=''好驚佢唔要我呀*
喊左出黎呀.....*之後叫牙俊陪我散心xD*
信唔到佢會陪我嚕..*[平時的他不是這樣]...o哂咀..!~
之後,,去左董董留下食野..食扒..好好味唷!
之後,,親愛的就sD SMS俾我=]..氹番我嚕...*親愛的唷~你說的話..也十分Sweet*
叫埋董董落黎take貼紙相唷..~..正..@@..
之後,,老公陪我番屋企..>3<