__24小時都處於緊張狀態__
 
2008 年 10 月 5 日  星期日   晴天

以前&宜家


金日突然之間覺得諗起呢幾個月既我有所改變"

以前:

我F,4個陣好懶"上堂經常訓覺"唔聽書"

而且唔明就算"唔會有功課返屋企"帶多本書都想死"

一講到打波就成個人好醒神"

一講到學習就成條死屍咁"

上中文堂食糖"上生物打機"

上咩堂都想訓"唉..........

冇諗過自己已經F.4喇"只係想玩"玩完就算_

+上我舊年有咩活動都玩齊咁滯"

個年仲有返工"有時上堂都掛住返工"

曾經有一段時間係瘋狂返工"攪到自己上堂好hea"

唔係hea就係訓覺"仲會妒忌唔洗返學個d人"

但直到放假.................

直到9月1號開始返學"

開始收拾心情俾心機讀書"曾經為選科而煩到好耐"

到最後冇退修任何一科"但經濟一科令到我有多次衝動想退修"

而且仲同只龜係班房嘈"頂到好[衡]_

#9)&*$&%_)*^_*($&#^&

但9月開始已經好俾心機學英文"

上堂做足Notes"唔明就問"

做功課個陣唔明會問同學"

考完試之後都會檢察自己金次考試有咩係做唔足既"

改正曬所有做既問題"

每日都會帶書返屋企做功課.溫書"

有時溫到12點幾_1點"

補完習返到屋企都會溫返岩學既野"

mark底個日所學既skill"

仲有好多好多.....................................

總之覺得自己生性好多"^^

發表時間:2008-10-05 12:37 AM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 

           

                                                                   


2008 年 10 月 1 日  星期三   晴天

2008-10-01 不滿


 金日係服務日"照常理就應該著便服牙ma"係咪- -"

但金日經學校門口都冇咩"

上pe堂個陣先叫我換pe褲"條褲後面有logo"[當時我著梗evisU]

係個牌子既logo"但係佢話太過大花大亂"我o左"

見佢以前對我都ok"算"之後上到訓導處"搵miss"

都未講野就俾佢小"[@(&&*#^&*$)%*(&)#_好想頂x佢"]

之後我咪搏返佢話"唔係我想著係牙sir叫我換咕wor"我想嫁"

金次真係冇得俾面"點都同佢頂"[他ma得"]

以為係牙sir miss就大x曬牙"凸

之後就上堂"

一直到放學"同個fd去左mk買野"

買左條belt帶=$260"

勁貴"$"T.T

之後就去左hlw打機"同個牙叔玩頭d4"

竟然係自己既飲場輸左"簡直就係侮辱"

輸左之後好興牙"好想搵野發泄"

_凸凸凸凸_

  

發表時間:2008-10-01 01:35 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  
 
 

           

                                                                   


joker0312
暱稱: ﹂Jok Er@[-小羞"]_*
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新文章
痛...
^^
以前&宜家
2008-10-01
終於有得訓喇"
文章分類
全部 (56)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 56
留言總數: 154
今日人氣: 0
累積人氣: 3701
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed