| 人氣:3701 |
|
2008 年 10 月 5 日 星期日
![]() 以前&宜家 金日突然之間覺得諗起呢幾個月既我有所改變" 以前: 我F,4個陣好懶"上堂經常訓覺"唔聽書" 而且唔明就算"唔會有功課返屋企"帶多本書都想死" 一講到打波就成個人好醒神" 一講到學習就成條死屍咁" 上中文堂食糖"上生物打機" 上咩堂都想訓"唉.......... 冇諗過自己已經F.4喇"只係想玩"玩完就算_ +上我舊年有咩活動都玩齊咁滯" 個年仲有返工"有時上堂都掛住返工" 曾經有一段時間係瘋狂返工"攪到自己上堂好hea" 唔係hea就係訓覺"仲會妒忌唔洗返學個d人" 但直到放假................. 直到9月1號開始返學" 開始收拾心情俾心機讀書"曾經為選科而煩到好耐" 到最後冇退修任何一科"但經濟一科令到我有多次衝動想退修" 而且仲同只龜係班房嘈"頂到好[衡]_ #9)&*$&%_)*^_*($&#^& 但9月開始已經好俾心機學英文" 上堂做足Notes"唔明就問" 做功課個陣唔明會問同學" 考完試之後都會檢察自己金次考試有咩係做唔足既" 改正曬所有做既問題" 每日都會帶書返屋企做功課.溫書" 有時溫到12點幾_1點" 補完習返到屋企都會溫返岩學既野" mark底個日所學既skill" 仲有好多好多..................................... 總之覺得自己生性好多"^^
2008 年 10 月 1 日 星期三
![]() 2008-10-01 金日係服務日"照常理就應該著便服牙ma"係咪- -" 但金日經學校門口都冇咩" 上pe堂個陣先叫我換pe褲"條褲後面有logo"[當時我著梗evisU] 係個牌子既logo"但係佢話太過大花大亂"我o左" 見佢以前對我都ok"算"之後上到訓導處"搵miss" 都未講野就俾佢小"[@(&&*#^&*$)%*(&)#_好想頂x佢"] 之後我咪搏返佢話"唔係我想著係牙sir叫我換咕wor"我想嫁" 金次真係冇得俾面"點都同佢頂"[他ma得"] 以為係牙sir miss就大x曬牙"凸 之後就上堂" 一直到放學"同個fd去左mk買野" 買左條belt帶=$260" 勁貴"冇$洗喇"T.T 之後就去左hlw打機"同個牙叔玩頭d4" 竟然係自己既飲場輸左"簡直就係侮辱" 輸左之後好興牙"好想搵野發泄" _凸凸凸凸凸凸凸凸凸凸凸凸凸凸_
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||