今日黎睇下現家青年人既愛情觀呀,,,雖然我自己都唔係好大個...
只係我真係唔明...中意一個人現家可以分好多個解釋....中意,愛,喜歡,好感....好多種名詞...但係其實到底點分呢???
我問過好多朋友了....每位都有不同既解釋方法....!~當然,有好亦有唔好~~都係我自己既睇法啦~大家觀點同角度唔同所以睇法就靠自己啦~
但係我自己比較簡單....中意一個人 我只會想令到佢開心快樂.. 當然亦希望可以同佢分擔佢既傷心同唔傷心...
我會不時留意佢既任何野,,,因為我會不時想知道佢既感覺...總會想令佢開心~
只係個人觀點 去到尾其實都係睇大家各自既睇法同想法~~~ |