虛線
   
 
Love what you love
 not what loves you
 
 
2008 年 10 月 13 日  星期一   晴天


仲有兩日渣-.- 愉快 分類: 未分類

今朝返學

.行到金豬仔哥個紅綠燈見到卓媚

同佢一齊行左少少既路仔

好似未講byebye

以為落雨唔會落去升旗

點知唔落...激死...

落左去升旗...之後上周會..

同預期一樣 個周會係關於校運會...

呆左一堂周會後..落去買左個星米返課室食

上地理堂 係我開餐既時間..

d人係度答問題....我係度食(視頭皮張如糞土)

死人東哥同david狂舉手(一個坐我前面 一個坐我後面)

唔知點解頭皮張無啦啦叫我答問題

一定係睇錯座位表=.=無奈啦....

下就會話堂...個個都未準備個話劇..

個miss比我地朱古力獎門人

我將三張凳拍埋..用電腦書堂枕頭..訓教..

訓到落課..先知個話劇抽左籤..第一組出場..oh 天呀..

放學哥時..以為4點鐘放...但係原來要留第8節..

點解3班可以早走嫁....唉..唔公平...不過算...

第8節叫個代數科代表幫我做左幾條數 慳返...

好似就黎調位啦

應該脫離東哥..

聽朝食m記做早餐.

倒數兩日 pes2009就出啦...諗緊買唔買ps3版好呢^^~

唔知今年仲有無呢樣野呢><