9月1號啦..
聽朝就要返學啦...
唉...
暑期過得真係快...
好唔捨得...
我唔想對住喪英呀.
有班好好既同學
有個好衰既班主任..
聽朝返去又要聽d校長up野..
算吧.算吧..算吧
希望聽日係一個好好既開始啦!!
同志們
準備打低喪英了沒有!!!!!