| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2005 年 10 月 14 日 星期五  |
| Anson |
今日旅行之後
就去左Anson屋企玩
又同佢個fd傾計
仲係佢屋企食埋晚飯先走
跟住玩誠實or大膽喇
肥符要kiss人呀

震死我
之後8:30走la
黑蚊蚊走落利安""
震死人咩
跟住獅子頭送我去到錦龍
好在在在
下次都唔好玩我喇
|
| 刊登時間:2005-10-14 09:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 13 日 星期四  |
死肥銘  |
死肥銘
無拿拿「cool」我頸
「cool」死人咩
痴筋
Ho
聽日去旅行唷
我帶cake呀
HAHA
聽日我一定影D令相番黎架
886 |
| 刊登時間:2005-10-13 08:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 12 日 星期三  |
喊左  |
今日上Millar堂
比個死pp搞到喊左出來a

今日游水a
D水超凍a
凍到痴左

番埋聽日
禮拜五就去旅行唷
玩玩唷
HAHA
 |
| 刊登時間:2005-10-12 05:09 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2005 年 10 月 11 日 星期二  |
唉  |
頂
做乜UA咁多人架
重陽之麻
痴左咩??
搞到無得睇

今日係老沙亂遊
撞到好多人
黃色鼻涕都見到
係新港又見到班會主席

好肥呀佢
仲肥過鄭X曦呀
HAHA
估唔到wow
HAHA
--------------------------------------------------------------------------------
好朋友???



|
| 刊登時間:2005-10-11 07:21 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 重陽重陽 |
重陽真係好
可以訓到十點
好棒唷
陣間去UA睇童夢呀
如果佢都去就好喇
坐係我隔離
咁咁咁就好喇
|
| 刊登時間:2005-10-11 12:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|