|
| 2005 年 10 月 22 日 星期六 |
| 今日.. |
今日朝早終於做完D功課la∼∼
巧開心∼∼
(一陣先寫完今日既日記去∼∼)


我come back la∼∼
umum..有D想sleep...keke
好la∼∼等我訓醒之後先打la∼∼
我訓醒la∼∼係米好miss我呢∼∼
呵呵∼∼
nigth牙媽會出街∼
so我好sure我今晚一定有得睇1-2x戲∼∼
wish真係有la∼∼

我今日真係有得睇戲∼∼
睇咗頭文字 D牙∼∼
巧開心牙∼∼

|
|
幾時的︰2005-10-22 11:51 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | ... | 134 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|