| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 10 月 16 日 星期一  |
我作左一首一字絕詩~  |
今日照平常咁搭bus返學啦~
返到學校就去左PTA Rm.搵黃轉媚女士交返$100(報名27/9個個PTA晚會)
然後第一堂就係中史啦~
Miss Tang 又冇返啦.....
水運之後就未返過(since11/10)
唔知佢做咩呢.....
如果佢再唔返...
4M唔應該開心....
coz我地之後幾日都冇堂.
走咁多堂一定要補課啦....
到時就慘囉><"
Miss Tang 快d返返黎啦∼!
數學堂重測....
今年既數學會死得好慘...
要努力呀∼!
小息問黃sir攞左通告20/10去睇<<絕望真相>>
成班同學一齊去睇實好鬼正∼!
之後上返黎見到Miss Lau就傾計啦∼
好排住佢做班主任同教數既日子.
佢同我講會考最好溫多d中1至3既野啦∼
佢仲話今年d數真係會深左好多∼
要努力呀∼!!!
世史堂都係咁啦∼
絕大部份人都唔係聽書既...
英文堂我....衰左....好樣衰∼
Mr.Li好似唔多鍾意我...><”
lunch同呀臻兩個去左明星買燒味飯∼
等左勁耐∼
之後想上教堂食.
但今日冇人係度.so返左去學校地理室出邊食∼
好好味呀∼!
兩堂中文堂...
都過得好快∼
我首一字絕詩亦都在呢個時刻出世了∼
<<麥嘉倫>> 劉俊熹
豬。
哈哈∼
好掂∼!
仲有一首∼
呢首係趙子講既∼
清明時節雨紛紛.
路上行人屎急急.
借問廁所何處有.
前面轉左上四樓.
哈哈∼!
好好笑∼!
Sunday 都有發放笑彈∼
木財兄講緊d問題.
咩史例定事例∼
佢無啦啦大叫左句妙麗...(harry potter入邊個個女仔)
攪到全部人狂笑...>V<
放學有補數course∼
half past four 就走啦∼
返到home打日記∼
|
| 刊登時間︰2006-10-16 07:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
Arabela 於 2006-10-16 09:14 PM 發表:
halo johnathan.......
just came 2 say hi, HI!!!
haha..... ^^
|
網主回覆
haha~!
好開心呀~
你黎左~!
你用英文問~
我用中文答~!
hee~>v< Posted at 2006-10-16 09:22 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|