| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2006 年 10 月 18 日 星期三  |
招老師......  |
我今日咩都唔想講~
我淨係知道今日成班人係度勁嘈唔聽書~
串miss 招~
ok,,maybe佢個套教學方法你地唔慣/唔鍾意~
但係你地連最基本既尊重都冇左呀~
佢係我地既老師黎架~!
就算人與人之間都會互相尊重啦~
可況佢係我地既老師~
佢好用心咁教我地架~
Miss 招一路都好唔開心架啦~
點知Leo加多句....
"你點教書架?都唔明既...."(something like that)
miss 梗係唔開心啦∼
佢好俾心機教∼
就係你地唔鍾意佢.
訓覺既訓覺.做功課既做功課.傾計既傾計.串佢既串佢.
miss 好失望...
眼都紅曬.
冇再講書.
最後個5分鐘就咁過左.
我都未見過成班會靜到咁.
我忍住唔喊.
一打鍾.miss 就走左∼
成班又嘈返
仲yeah....
我行左出去classroom....
同bella.cherry佢地傾開.
我真係忍唔住.就喊到ba ba 聲∼
我知道miss 既心情係點樣失望∼
我地d同學咁既態度∼
呢個學年會點過?><”
我真係唔明愛南點做班長∼
佢咁既言行∼
上堂又訓覺.又帶電話.又穿其他色襪.態度又唔好.係咁串miss∼
唉....係咪應該換班長呢?
我一直都想係lunch同miss講對唔住∼
但係又驚佢心情未平覆∼
so冇去搵∼
之後econ同中史都冇心機聽書∼
好唔開心∼
放學就去左教員室代表全班同miss講對唔住∼
心情先安樂d∼
miss你要支持落去呀∼
你要知道教育既目的就係要教化學生∼
唔好俾佢地嬲親∼
加油呀∼
良師頌
曲、詞:劉振華
年輕的我,時有困惑,純真可愛,疑問卻多。
誰為我啟蒙,教導我思考、知識禮義、明是與非?
成長的我,時有挫敗,內心苦惱,難覓曙光。
誰令我開懷,更在我身邊,多番勉勵,燃亮了我?
良師啊!是您一顆愛心關懷,燃亮了我。
師恩浩蕩,齊頌讚歌,感激恩師,培育了我。
如今的我,懷有抱負,立身處世,行事有方。
誰令我堅強,敢面對艱苦? 師長教導,成就了我。
良師啊!是您一顆愛心關懷,燃亮了我。
師恩浩蕩,齊頌讚歌,感激恩師,培育了我。
|
| 刊登時間︰2006-10-18 04:47 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
elihui 於 2006-10-18 10:45 PM 發表:
點解你地班咁對老師的?
講真,,如果係我,我一定會去說對不起,,
你都唔好唔開心啦,,過去了,別再想呢,,''
希望你地班會乖d咁對miss啦
|
網主回覆
冇計啦~
我地個班d同學係咁架啦.....><"
Posted at 2006-10-20 09:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唉...
我地依然系捉你吾住...
你最終都系去左...
好采都只系同佢話sori..
冇講其他野,,千祈吾好衝動阿..
|
網主回覆
你又知我去左既?
如果佢唔係趕住開會~
我會咩都講曬~
Posted at 2006-10-18 09:26 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|