jonathan1990
暱稱: Jonathan
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Milk
Yan~
細妹~
豪~
自訂欄位(一)
尚無任何內容
2006 年 10 月 18 日  星期三   晴天


招老師...... 感動

我今日咩都唔想講~

我淨係知道今日成班人係度勁嘈唔聽書~

串miss 招~

ok,,maybe佢個套教學方法你地唔慣/唔鍾意~

但係你地連最基本既尊重都冇左呀~

佢係我地既老師黎架~!

就算人與人之間都會互相尊重啦~

可況佢係我地既老師~

佢好用心咁教我地架~

Miss 招一路都好唔開心架啦~

點知Leo加多句....

"你點教書架?都唔明既...."(something like that)

miss 梗係唔開心啦∼

佢好俾心機教∼

就係你地唔鍾意佢.

訓覺既訓覺.做功課既做功課.傾計既傾計.串佢既串佢.

miss 好失望...

眼都紅曬.

冇再講書.

最後個5分鐘就咁過左.

我都未見過成班會靜到咁.

我忍住唔喊.

一打鍾.miss 就走左∼

成班又嘈返

仲yeah....

我行左出去classroom....

同bella.cherry佢地傾開.

我真係忍唔住.就喊到ba ba 聲∼

我知道miss 既心情係點樣失望∼

我地d同學咁既態度∼

呢個學年會點過?><”

我真係唔明愛南點做班長∼

佢咁既言行∼

上堂又訓覺.又帶電話.又穿其他色襪.態度又唔好.係咁串miss∼

唉....係咪應該換班長呢?

我一直都想係lunch同miss講對唔住∼

但係又驚佢心情未平覆∼

so冇去搵∼

之後econ同中史都冇心機聽書∼

好唔開心∼

放學就去左教員室代表全班同miss講對唔住∼

心情先安樂d∼

miss你要支持落去呀∼

你要知道教育既目的就係要教化學生∼

唔好俾佢地嬲親∼

加油呀∼

良師頌

曲、詞:劉振華

年輕的我,時有困惑,純真可愛,疑問卻多。
誰為我啟蒙,教導我思考、知識禮義、明是與非?


成長的我,時有挫敗,內心苦惱,難覓曙光。
誰令我開懷,更在我身邊,多番勉勵,燃亮了我?


良師啊!是您一顆愛心關懷,燃亮了我。
師恩浩蕩,齊頌讚歌,感激恩師,培育了我。


如今的我,懷有抱負,立身處世,行事有方。
誰令我堅強,敢面對艱苦? 師長教導,成就了我。

良師啊!是您一顆愛心關懷,燃亮了我。
師恩浩蕩,齊頌讚歌,感激恩師,培育了我。

刊登時間︰2006-10-18 04:47 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jonathan1990 的日誌)


elihui 於 2006-10-18 10:45 PM 發表:
點解你地班咁對老師的?
講真,,如果係我,我一定會去說對不起,,
你都唔好唔開心啦,,過去了,別再想呢,,''
希望你地班會乖d咁對miss啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇計啦~
我地個班d同學係咁架啦.....><"
 
Posted at 2006-10-20 09:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



STARying 於 2006-10-18 08:49 PM 發表:
唉...
我地依然系捉你吾住...
你最終都系去左...
好采都只系同佢話sori..
冇講其他野,,千祈吾好衝動阿..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你又知我去左既?
如果佢唔係趕住開會~
我會咩都講曬~
 
Posted at 2006-10-18 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]