聰明蕉;]
  
  
jonathan5212 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]                                                                                                                                  氣: 
jonathan5212
暱稱: (:`JoNaThan×
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
每月文章
文章分類
全部 (98)
日記<33 (87)
過去的;3 (1)
未分類 (9)
好友名單
×`煒哥;>
×`DaniEl:>
×`Yan;]
x`煒仔:]
×`Sara:]
×`豆釘妹:]
x`「無限」の夢;>
×`MakiYo:]
×`彤:D
x`嵐:>
×`Sin B:>
×`♥丫欣╮:]
x`♥ 灰小糖×彤;>
×`FeR²:]
×` cHoLE:]
×`WINky:]
x"怡:]
x`丫輝:]
×`Lok:]
×`丫戚:]
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 716
今日人氣: 3
累積人氣: 8796

淚;;; 分類: 日記<33

5/2;;;
1起身就勁眼訓@v@
吹漲-33-
跟住7點20先出門口-[]-"
又搭的士番學-v-:::
英文堂好悶悶悶=(
吾想上堂;;;
見到d卷就想死T^T
跟住PE堂,,,
下學期9分鐘-.-"
跑到斷腳-[]-"
1開波,,,
跟住philip+ivan黎跑,,,
之後2d有條友冇啦啦跳起身-.-"
單擋左我,,,
跟住甩左佢地,,,
最後30圈以第3跑完-33-
LS得61.5,,,
好低-.-"
歷史都係得67.5
唉,,,
超吾掂,,,
下學期吾死得>33<
1定要合格哂-33-
齊齊升班-v-"

 
睇完記得整番個cOmmEnt牙=>[狗狗 : 睇完c個m啦!!]
Tkz..
2009-02-05 05:30 PM        [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 





訪客留言 (返回 jonathan5212 的日誌)


twungai829 於 2009-02-07 12:14 PM 發表:
回cm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wtkkatherine 於 2009-02-06 09:31 PM 發表:
cm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wtkkatherine 於 2009-02-06 09:31 PM 發表:
cm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wtkkatherine 於 2009-02-06 09:30 PM 發表:
回cm..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



twungai829 於 2009-02-05 06:32 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



twungai829 於 2009-02-05 06:30 PM 發表:
我一起身個陣都好眼訓牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



twungai829 於 2009-02-05 06:29 PM 發表:
記得回多d  Cm仔比我牙
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]