聰明蕉;]
  
  
jonathan5212 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]                                                                                                                                  氣: 
jonathan5212
暱稱: (:`JoNaThan×
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
每月文章
文章分類
全部 (98)
日記<33 (87)
過去的;3 (1)
未分類 (9)
好友名單
x"怡:]
×`♥丫欣╮:]
×` 小夢B:]
×` cHoLE:]
x`Lam:]
×`WINky:]
×`夢:]
×`兔❤ 酷兒:]
×`Lok:]
×`DaniEl:>
×`煒哥;>
×`H!nN;>
×`Miki:]
×`Sin B:>
×`CarMen;>
×`♠ Bee jai1:]
×`丫戚:]
x`臭蚊:]
×`SaMiii:]
×`TwunGai:]
日誌統計
文章總數: 98
留言總數: 716
今日人氣: 24
累積人氣: 8817

珠江膠團-口-" 分類: 日記<33

8/4:::
去完珠江膠團;;;
悶到想死-.-"
1早食早晨;;
食完坐的士去學校-口-"
好彩冇遲到[go0d]

之後上左車,,,
1個字;;;
悶...
過完關就去食lunch=口="
好難食丫>"<
都係住家飯好味:D
跟住去咩孫中山蔡亨村-.-"
遊行咁-.-"
大概245左右就坐車去紅色軍事博物館啦-.-"
個陣對吾住丫>"<
咁對你tim...
好無奈咁完左呢站-.-"
then去個間....
唉,,,吾提,,,
恐怖爆燈,,,
好彩有你陪我過左0000>"<
我愛死你丫...
之後你陪我到0130丫...
0559起身...
食早餐...
食完去睇天氣-.-"
無奈-v-"
跟住去墓地[正]
不過又係無奈...
食lunch...
食完去飲多多-.-"
咁就搞掂去hk,,,
去到hk坐車去學校個陣...
開頭超吾開心...
冇心情\_/
最後都係算啦>"<
乖丫...
咁就完左呢個膠團...
講住咁多先...

 
睇完記得整番個cOmmEnt牙=>[狗狗 : 睇完c個m啦!!]
Tkz..
2009-04-08 03:20 PM        [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 





訪客留言 (返回 jonathan5212 的日誌)


cindybaby061 於 2009-04-09 08:55 PM 發表:
COMMENT 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz-.-"
Posted at 2009-04-10 01:23 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cindybaby061 於 2009-04-09 08:55 PM 發表:
COMMENT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wtkkatherine 於 2009-04-09 08:46 PM 發表:
cOmm3nT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz-.-"
Posted at 2009-04-10 01:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wtkkatherine 於 2009-04-09 08:45 PM 發表:
cOmm3nT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ARBARC520 於 2009-04-08 03:26 PM 發表:
 
 coMM3Nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz=]
Posted at 2009-04-10 01:22 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ARBARC520 於 2009-04-08 03:26 PM 發表:
 
 coMM3Nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]