6/22" 考完試...算全部都吾錯啦... 呢排真係發生左好多好多野... 搞度我有時都吾知點溫書t^t 有時候...總覺得我地嘈交上黎好無聯...好無謂... 但係我又覺得嘈完之後你會明度更多野... 可能因為我太天真啦... 以為你真係咩都明白... 但係我諗個事實吾係我所諗既咁... 始終我可能真係好阻住你所有野既發展... 如果你係吾鐘意放時間係我身上... 大可以離開我... 其實8個月咩都好足夠了... 做過我人生中好多好多既事... 我知道果1下... 我感覺度你好喜歡我^^... 有時d野又吾可以強行... 唉... 人生冇野係順順利利... 放學周圍走... 又打波又去APM... 唉...仲知呢排咩都吾想諗... 係屋企... 訓教諗起你個樣就會笑... 我只記得... 手牽手其實便很幸福了v3v