今日遲到,,,,問蔡sir我地班[[mastermind]]win定輸,,點知佢話我地班.......win左,,,,好開心呀............
死啦死啦.....我可能中意左一個人呀,,,,佢有好多人中意,,,咁我應唔應該中意佢呀????